Een ogenblik geduld..
Your address will show here +12 34 56 78

MICROSOFT INTERNET EXPLORER MEETS 22TRACK.COM

ContentDigitale strategie

UM Studios en Vice Media lanceren een nieuwe campagne voor Internet Explorer. Een unieke content partnership met 22tracks.com.

 

Internet Explorer (IE): het favoriete pispaaltje van fanatieke internetgebruikers. Voor de lancering van IE11 besloot Microsoft niet te vertellen hoe goed de nieuwe browser is, maar om het te bewijzen. Een samenwerking met musicstreaming service 22tracks (Amsterdamse Start-up) voor de lancering van hun compleet vernieuwde website, was dé manier om de belangrijke en meest kritische doelgroep web-enthusiasts  de kracht van IE11 te laten ervaren.

De unieke touch-interface van de nieuwe 22tracks website, mogelijk gemaakt door de innovatieve techniek van IE11, werd zeer positief ontvangen door Nederlands meest fanatieke en invloedrijke internetters; de eerste belangrijke stap in het terugwinnen van hun sympathie.

Bekijk hier de case video
KLANT:

Microsoft


MERK:

Internet Explorer


CASEVIDEO: