Actueel

TUI kiest voor UM in Nederland en België

TUI Group, met onder meer de merken TUI, KRAS en TUI Fly heeft na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus gekozen voor UM als nieuwe mediabureaupartner vanaf 1 oktober 2019 in zowel Nederland als België. UM is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de volledig geïntegreerde strategie voor hun  offline en online media en de implementatie hiervan.



Roosmarijn Quartier, Head of marketing Communications TUI Benelux: “We zijn er bij TUI van overtuigd dat we in UM een passende partner hebben gevonden om ons in de toekomst te ondersteunen op vlak van mediastrategie. Hun benadering die uitgaat van data en creatie heeft ons overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen. TUI is een sterk merk en heeft uiteraard de ambitie om nog verder te groeien. Met UM aan onze zijde geloven we erin dat we die ambitie kunnen waarmaken op een innovatieve en onderbouwde manier. Door voor één partner te kiezen voor zowel België als Nederland, vertrekken we duidelijk van eenzelfde strategie zonder daarbij de lokale eigenheid en opportuniteiten te verliezen.”

     

Carolien van ’t Hek, CEO UM: We zijn bijzonder blij met deze win. Met TUI voegen we wederom een mooi merk toe aan ons portfolio. TUI is een ambitieuze en snelgroeiende internationale onderneming die niet alleen in veel landen actief is maar ook in een enorm dynamische markt. Met slim gebruik van data en technologie en de creatieve inzet van media en content willen we deze markt gaan challengen. Daarom past TUI ook zo goed bij UM. Wij geloven in de kracht van onze Better Science, Better Art, Better Outcomes aanpak en gaan er vol voor om samen nieuwe kansen te benutten”

 

Over TUI
TUI Nederland maakt deel uit van TUI Group, één van de grootste reisorganisaties ter wereld met reisorganisaties in 31 landen en in totaal meer dan 220 reismerken. TUI Group is het resultaat van de fusie tussen het Britse TUI Travel PLC en het Duitse TUI AG. In december 2014 zijn de twee TUI bedrijven gefuseerd en ontstond internationaal marktleider TUI Group. TUI Group is beursgenoteerd aan de London Stock Exchange en de Mdax in Hannover. Fritz Joussen, de voormalige CEO van TUI AG, is sinds februari 2016 Chief Executive van de TUI Group.

Bij TUI Group werken meer dan 67.000 collega’s. Samen verzorgen zij op 180 bestemmingen de vakanties voor ruim twintig miljoen vakantiegangers per jaar. Die vakanties worden onder andere verkocht via 1.600 reisbureaus in Europa. Daarnaast heeft TUI Group vijf airlines met een gezamenlijke vloot van meer dan 150 vliegtuigen, 360 eigen hotels en resorts en cruisemaatschappijen. Het hoofdkantoor van TUI Group staat in Hannover, Duitsland.

 


Over UM

UM is een strategisch mediabureau en maakt deel uit van IPG Mediabrands. UM gelooft dat media, data en technologie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en dat dit de motor is voor effectieve creativiteit. UM gelooft in “Better Science, Better Art, Better Outcomes”, door voor merken met revolutionaire communicatieoplossingen te ontwikkelen op momenten die ertoe doen. UM werkt in Nederland o.a. voor Coca-Cola, JUMBO, American Express en War Child en maakt deel uit van IPG Mediabrands.

Blogger


Avatar