Actueel

ONZE KLANT ABN AMRO grote winnaar bij Grand Prix Content Marketing 2017

Bij de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing op 16 november 2017 zijn wij samen met onze klant ABN AMRO flink in de prijzen gevallen.

 

De contentpartnership met The Next Web heeft goud gepakt in de zeer belangrijke categorie Beste Effectiviteit en zilver in de categorie B-to-E.

 

Onder andere op basis van de onderbouwing en inzending van de cases, heeft ABN AMRO ook goud gepakt in de overall Categorie Beste Vernieuwing én goud Beste Merk/Opdrachtgever.

 

Met de toevoeging van goud in de categorie Beste PR voor de Vermogensmonitor door Zandbeek voor ABN AMRO MeesPierson, komt het totaal awards voor ABN AMRO uit op 4 keer goud en 1 keer zilver. Een ongekende score, zeker wetende dat er in totaal 9 hoofdprijzen waren te vergeven en ABN AMRO 5 van de 6 nominaties heeft omgezet in een hoofdprijs.