Actueel
Zilveren DIA (Dutch Interactive Award) UM voor Jumbo
UM heeft in samenwerking met Jumbo, Alfred, SR en Google de Zilveren DIA (Dutch Interactive Award) gewonnen in de categorie e-commerce met de case Jumbo.com: snel besteld, snel thuisbezorgd.
Het gaat specifiek over de online inzet, waarbij zeer hoge conversie is gerealiseerd door middel van ‘full funnel programmatic marketing’:
- – Op basis van relevantie voor online boodschappen doen zijn er 7 doelgroepen gedefinieerd;
- – Per doelgroep én locatie is unieke creatie gemaakt met een specifiek aanbod per doelgroep;
- – Iedere doelgroep is volgordelijk aan de hand meegenomen door de 3 campagnefasen; zowel voor impact als efficiency.
Wij zijn er trots op dat we met deze aanpak een substantiële bijdrage hebben kunnen leveren aan de uitdagende doelstelling van Jumbo en daarmee de prijs in de wacht hebben gesleept. Bovendien is Jumbo met deze aanpak de pionier op het gebied van retail.