Actueel
Tweemaal SAN-winst UM voor Jumbo
UM heeft in samenwerking met Jumbo, Alfred, SR en Google tweemaal een SAN gewonnen met de case Jumbo.com: snel besteld, snel thuisbezorgd.
De eerste winst viel in de categorie Retail: communicatie-uitingen gericht op consumenten waarbij een winkelformule centraal staat.
De tweede categorie is Branding 360 Graden. Een overkoepelende categorie voor merkcampagnes waarmee aantoonbaar de verbinding en interactie met de beoogde doelgroep wordt gerealiseerd, via verschillende kanalen (bought, owned en earned): van advertising tot social, van event en instore tot digital, etc. Spraakmakende campagnes die naast bereik vooral effect genereren. Campagnes die ervoor zorgen dat het merk een sterkere positie inneemt dan wel zorgen voor een doorbraak in de markt.
Wij zijn er uiteraard trots dat we de uitdagende doelstelling van Jumbo hebben overtroffen en dat dit bekroond is met tweemaal winst bij de SAN 2016. Zeker in de wetenschap dat het concurrentieveld dit jaar erg zwaar was: in de categorie Retail zijn 13 cases genomineerd en bij Branding 360 Graden maar liefst 17.