Actueel
UM Regional Analytical Planning training in Madrid
Om onze propositie Better Science, Better Art en Better Outcomes waar te maken, wordt jaarlijks de Regional Analytical Planning training georganiseerd. Als UM zijn we onderdeel van een internationaal netwerk, waarbij het blijven ontwikkelen van de beste tools, het investeren in data en het ondersteunen van de nieuwste ontwikkelingen en onderzoeken centraal staan. Dit keer werd de training in Madrid gegeven door 2 internationale experts Laura Zampa (SVP, Partner, Global Research UM) en Natalie Pidgeon (Chief Strategy Officer IPG Mediabrands APAC).
In Madrid hebben onze consultants zich verder ontwikkeld en meer inzicht gekregen hoe zij data en onze tools het beste kunnen gebruiken. Centraal stond deze keer de Moments tool; een tool die ons helpt om onze propositie better science, better art, better outcome waar te maken, door onder andere doelgroepen te koppelen aan de meest waardevolle en impactvolle momenten. Hiernaast kunnen we analyses nog verder uitdiepen door sales data van de klant toe te voegen, waardoor we de meest effectieve mediamix kunnen creëren.
Om het juiste gebruik van de tools te stimuleren, zijn er verschillende opdrachten gegeven waarbij de analyses en adviezen verder werden uitgewerkt en gepresenteerd door de aanwezigen.
Wil je meer weten hoe wij de moments tool voor u het beste kunnen inzetten?
Neem contact op met uw klantenteam.