Awards
14 nominaties!
Bij de bekendmaking van de AMMA, San Accenten en Esprix nominates sleepte UM maar liefst 14 nominaties in de wacht!
Beste Gebruik van een medium – Coke FrisChicks
Beste Mediastrategie – Fernandes #NoSpang
Beste Mediaperformance – Fernandes #NoSpang
Media-adverteerder van het jaar – Staatsloterij
Vrije Tijd – Staatsloterij Puur Geluk
Fast Moving – Coke FrisChicks
Retail – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt
Retail – Samen vieren we kerst
Excellent – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt
Excellent – Omkijken (BMW)
Business to Business – Hoe Ohra de adblockers versloeg
Durables – Omkijken (BMW)
FMCG – Fernandes #NoSpang
Retail – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt
Rik Ruts (Managing Director UM): “Maar liefst 14 nominaties bij de AMMA’s, SAN en ESPRIX toont aan dat we vorig jaar geweldig werk hebben gedaan voor onze klanten. Bij steeds meer klanten zorgen onze research en data capaciteiten ervoor dat wij op basis van de juiste inzichten de beste strategie en plannen ontwikkelen”.
De spanning stijgt, dus fingers crossed!