Awards

14 nominaties!

Bij de bekendmaking van de AMMA, San Accenten en Esprix nominates sleepte UM maar liefst 14 nominaties in de wacht!

 

AMMA

Beste Gebruik van een medium – Coke FrisChicks

Beste Mediastrategie – Fernandes #NoSpang

Beste Mediaperformance – Fernandes #NoSpang

Media-adverteerder van het jaar – Staatsloterij

 

San Accenten

Vrije Tijd – Staatsloterij Puur Geluk

Fast Moving – Coke FrisChicks

Retail – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt

Retail – Samen vieren we kerst

Excellent – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt

Excellent – Omkijken (BMW)

Business to Business – Hoe Ohra de adblockers versloeg

Durables – Omkijken (BMW)

 

Esprix

FMCG – Fernandes #NoSpang

 

Retail – Hoe Jumbo in de stille sportzomer de gele trui pakt

 

Rik Ruts (Managing Director UM): “Maar liefst 14 nominaties bij de AMMA’s, SAN en ESPRIX toont aan dat we vorig jaar geweldig werk hebben gedaan voor onze klanten. Bij steeds meer klanten zorgen onze research en data capaciteiten ervoor dat wij op basis van de juiste inzichten de beste strategie en plannen ontwikkelen”.

 

De spanning stijgt, dus fingers crossed!