Een ogenblik geduld..
Your address will show here +12 34 56 78

PROGRAMMATIC MARKETING

Het digitale specialisme zit bij UM verankerd in alle klantenteams én bij de programmatic marketing unit. Mediabrands Digital is de Amsterdamse hub binnen IPG Mediabrands waarin alle kennis op het gebied van digital samenkomt. De hub bestaat uit 3 afdelingen:

 

Operations; hierbinnen vallen alle productspecialisten, verdeeld over Display, Video, Content, Mobile en Social. Deze specialisten zorgen ervoor dat alle campagnes optimaal worden gemanaged en zorgen ervoor dat de allerbeste kwaliteit wordt geleverd binnen hun specialisme. Traffic & Tagging specialisten zorgen ervoor dat alle campagnes foutloos binnen de diverse adservers worden geïmplementeerd. De Campaign Analisten zorgen ervoor dat alle insights uit campagnedata worden omgezet in optimalisaties en advies. Rapportages en evaluaties worden steeds verder geoptimaliseerd en ook deepdives op kanalen of spends gebeuren hier.

 

Productmanagement; bestaat uit 4 productleads. Zij zorgen ervoor dat de kwaliteit van de producten up to date is en dat de specialisten continue op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen. Ook zijn zij de spokesperson op het gebied van hun specialisme naar binnen (labels) en naar buiten; richting klanten, maar ook naar de pers, door het schrijven van blogs en het spreken op events. Ook zorgen zij ervoor dat de connectie met T4u er is, door het uitwisselen en bundelen van kennis.

 

Tech, data & platforms; dit team zorgt ervoor dat de laatste en beste technologie en platformen gebruikt worden, dat updates bij iedereen bekend zijn en dat we bij onze klanten de beste integraties leveren.

 

Digital Campaign Managers zorgen binnen deze hub voor de afstemming, verbinding en connectie naar UM en andere Mediabrands-labels. Zij zorgen ervoor dat vanuit de specialistenteams de juiste mensen op het juiste moment zijn betrokken en zijn spin in het web voor, gedurende en na de campagneperiode.